F.A.Q.
SPIS TREŚCI:
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Czy program lojalnościowy obejmuje również produkty marki Habys, dostępne w sklepie avenolife.pl?
Robiłem zakupy w sklepie habys.pl jakiś czas temu. Jak sprawdzić łączną wartość moich zakupów?
Gdzie zobaczę ceny po rabacie, wynikające z programu lojalnościowego?
Czy rabaty w programie lojalnościowym łączą się z innymi promocjami w sklepie habys.pl?
POZOSTAŁE PYTANIA
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
1. Jak dokładnie działa program lojalnościowy?
Program lojalnościowy działa na zasadzie przyznania jednego z 4 progów rabatowych, uzależnionych od sumy wartości zakupów, wykonanych w e-sklepie w ciągu ostatnich 365 dni np. jeśli w ciągu ostatniego roku wydałeś na zakupy w sklepie habys.pl np. 300 zł, to przy każdych następnych zakupach automatycznie zostanie przyznany rabat w wysokości 3%. Wysokość rabatu będzie rosła wraz z przekroczeniem kolejnych progów rabatowych.
2. Jak sprawdzić, czy mój rabat jest już aktywny?
Zaloguj się w sklepie habys.pl, kliknij w zakładkę: „Twoje konto”, przejdź do sekcji: „PROFITY ZA BYCIE LOJAJNYM KLIENTEM” i kliknij „Moje rabaty”.
W tabeli pojawi się informacja o progach rabatowych w programie lojalnościowym. Jeśli któryś z rabatów jest wyróżniony na zielono, oznacza to, że rabat jest aktywny na Twoim koncie. Cena produktów w sklepie jest już pomniejszona o przyznany w programie rabat.
3. Zrobiłem zakupy na kwotę powyżej 300 zł. Nadal nie widzę swojego rabatu na moim koncie w sklepie habys.pl.
Przyznany rabat aktywuje się w ciągu 24h od uzyskania statusu zamówienia na: opłacone/wysłane.
Przykład:
Dzisiaj zrobiłeś zakupy na kwotę powyżej 300 zł. Po upływie 24h od zmiany statusu zamówienia na: opłacone/wysłane, przy kolejnych zakupach automatycznie naliczy się rabat 3%. To znaczy, że po zalogowaniu się na swoje konto, w sklepie zobaczysz produkty w cenach, już pomniejszonych o przyznany w programie rabat.
4. W sekcji: „Moje rabaty” widzę tabelę z dostępnymi rabatami, jednak żaden z nich nie jest aktywny, czyli zaznaczony na zielono?
Jeśli żaden z rabatów w tabeli, nie jest wyróżniony na zielono, oznacza to, że jeszcze nie osiągnąłeś progu rabatowego. Pamiętaj, że rabat aktywuje się w ciągu 24h od zmiany statusu zamówienia na: opłacone/wysłane.
5. Jak długo ważny jest rabat w programie lojalnościowym?
Każdy z przyznanych rabatów obowiązuje przez okres 365 dni od momentu przekroczenia danego progu rabatowego.
Przykład:
Złożyłeś zamówienie 1.01.2021 r. na kwotę 301 zł. Przyznany w programie lojalnościowym rabat 3% będzie obowiązywał do 1.01.2022.
Gdy osiągniesz kolejny próg rabatowy np. 10%, od tego momentu rabat będzie aktywny przez okres 365 dni.
6. Czy rabat dotyczy całego asortymentu w sklepie habys.pl?
Tak, rabat obejmuje wszystkie produkty w naszym e-sklepie.
7. Dokonałem zwrotu produktu w sklepie habys.pl. Czy wartość zwróconych produktów nadal będzie brana pod uwagę w programie lojalnościowym?
Nie, wartość zwróconych produktów będzie odliczona od sumy Twoich wydatków.
8. Czy program lojalnościowy obejmuje również produkty marki Habys, dostępne w sklepie avenolife.pl?
Nie, program lojalnościowy dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie habys.pl
9. Jak sprawdzić, czy jestem już zapisany do Newslettera?
Zaloguj się na swoje konto w sklepie habys.pl. Wejdź do zakładki: „Dane osobowe” i sprawdź w danych kontaktowych, czy jest zaznaczona opcja „Chcę otrzymywać E-mail Newsletter (możliwość późniejszej rezygnacji)”.
10. Złożyłem wczoraj zamówienie telefonicznie. Czy wartość tego zamówienia zostanie uwzględniona w programie lojalnościowym?
Nie. Program lojalnościowy dotyczy tylko zakupów on-line w sklepie www.habys.pl.
11. Robiłem zakupy w sklepie habys.pl jakiś czas temu. Jak sprawdzić łączną wartość moich zakupów?
Zaloguj się w sklepie habys.pl, kliknij w zakładkę: „Twoje konto”, przejdź do sekcji: „Zamówienia zrealizowane i anulowane”.
12. Gdzie zobaczę ceny po rabacie, wynikające z programu lojalnościowego?
Zobaczysz je, podczas kolejnych zakupów w sklepie habys.pl, po zalogowaniu się do swojego konta. Przeglądając ofertę w e-sklepie, cena każdego z produktów będzie już zawierać rabat.
Pamiętaj o zalogowaniu się na swoje konto w e-sklepie. W przeciwnym wypadku, zobaczysz regularne ceny produktów bez rabatu.
13. Czy rabaty w programie lojalnościowym łączą się z innymi promocjami w sklepie habys.pl?
Rabaty przyznane w programie lojalnościowym łączą się z promocją: "Nie przegap okazji".
POZOSTAŁE PYTANIA
1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Zamówienia nietypowe realizowane są do 30 dni roboczych.
2. W jaki sposób dostarczany jest towar?
Przesyłki wysyłamy poprzez firmy kurierskie, spedycyjne oraz do Paczkomatów. Rodzaj transportu można wybrać podczas finalizowania zamówienia w e-sklepie lub u doradców Habys. Do Paczkomatów wysyłamy tylko przesyłki o niewielkich gabarytach. Jeśli skompletowane zamówienie uniemożliwia wysyłkę do Paczkomatu ze względu na duży gabaryt, na liście możliwych rodzajów transportu wyświetli się tylko dostawa poprzez firmę kurierską. Sprawdź szczegóły kosztów transportu i wysyłek do Paczkomatów.
3. Ile wynoszą koszty przesyłki?
Szczegółowa tabela z kosztami transportu na terenie Polski, dostępna jest tutaj. Koszty dostawy poza granicami Polski, wyceniamy indywidualnie. W przypadku zainteresowania wysyłką poza granice Polski, zapraszamy do kontaktu.
4. Jakie są możliwe sposoby płatności?
Możliwe formy płatności za zamówienie to:
- PayU
- pobranie: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki,
- pobranie: zapłata kartą płatniczą w wybranych Paczkomatach.
5. Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje koszt dostawy?
Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty te zostaną uwzględnione w końcowym podsumowaniu i będą widoczne na ostatnim etapie składania zamówienia. Sprawdź ile wynoszą koszty dostawy w zależności od rodzaju transportu i towaru.
6. Czy cena wyświetlana przy produkcie jest kwotą netto czy brutto?
Wszystkie ceny podawane w e-sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
7. Co oznacza przekreślona cena w e-sklepie?
Przy towarach objętych promocją lub wyprzedażą, obok ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona to standardowa cena towaru, ważna gdy nie jest on objęty promocją.
8. Czy produkty w Habys można kupować na raty?
Tak. Każde zamówienie o wartości od 300 do 20000 zł, można sfinansować w systemie ratalnym obsługiwanym przez system PayU oraz Alior Bank. Decyzja o przyznaniu płatności ratalnej zależy od indywidualnej zdolności kredytowej i podejmowana jest przez Alior Bank. Sprawdź szczegóły.
9. Czy produkty Habys posiadają odpowiednie atesty?
Oczywiście. Posiadamy atesty, certyfikaty i rekomendacje od wielu firm i instytucji. Nasze laboratorium dodatkowo przeprowadza własne testy, gwarantując wysoką jakość zarówno surowców jaki i produktów gotowych. Większość naszych produktów, w tym wszystkie stoły do masażu, posiadają certyfikat CE. Sprawdź szczegóły.
10. Czy można podczas odbioru przesyłki otworzyć paczkę?
Każdemu Klientowi przysługuje takie prawo i warto z niego korzystać. W obecności kuriera należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zawartość jest zgodna z zamówieniem i czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku przesyłka zostanie do nas zwrócona, a Klient otrzyma nowy produkt. Pobierz formularz postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzenia towaru w czasie transportu.
11. Czy mogę zwrócić produkt?
Oczywiście. Pragniemy aby każdy Klient podczas zakupów w HABYS czuł się komfortowo i wyjątkowo. Jeśli Klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, może dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania towaru w zamian za zwrot pieniędzy! Sprawdź szczegóły.
12. Czy stoły do masażu składają się w walizkę?
Tak, składane stoły do masażu HABYS po złożeniu mają kształt walizki. Dzięki specjalnym uchwytom można je z łatwością przenosić i przewozić. Stoły po złożeniu można dodatkowo umieścić w specjalnym pokrowcu, który chroni stół i ułatwia jego przenoszenie.
13. Który stół jest najlepszy?
Wybór stołu zależy od przeznaczenia i sposobu użytkowania. Z uwagi na obszerność tematu, zapraszamy do zapoznania się ze specjalnie przygotowanym w tym celu poradnikiem.
14. Jak wykorzystać kod rabatowy?
- Wejdź na stronę www.habys.pl/code
- Wpisz nazwę kodu w polu formularza i aktywuj go przyciskiem:
Jeżeli posiadasz procentowy kod rabatowy np. -5%, ceny widoczne w sklepie zostaną obniżone o wartość rabatu:
Jeżeli posiadasz wartościowy kod rabatowy np. -25 zł, rabat zostanie naliczony w koszyku na etapie składania zamówienia:
Jeżeli nie znajdziesz poszukiwanej odpowiedzi, skontaktuj się z nami, a my pomożemy najszybciej jak to będzie możliwe.